SEO eficient?

Optimizarea motorului de căutare este adesea văzut ca o modalitate buna de a evita cheltuirea banilor pe publicitate, de atingerea in topul ridicat în rezultatele organice ale motorului de căutare, adica cat mai sus, in prima pagina.Vorbim de SEO Eficient in campanii. Nu numai că acest lucru nu este neaparat adevăratul scop al optimizarii motorului de căutare, dar se poate, de fapt, să fie un mod periculos de a desfășura o activitate.

Optimizarea motorului de căutare nu ar trebui să fie singurul mijloc de comercializare in orice afacere, chiar daca se face SEO eficient, pentru că algoritmii motorului de căutare sunt în flux constant, precum și oricare dintre (în medie) modificări de zi cu zi pot avea un impact negativ in clasament al site-ului, la un punct în care întreaga activitate pot fi pusa în pericol.

Deci Topul organic nu ar trebui să fie singura sursă de trafic pentru orice site web care este rulat ca o afacere. Optimizarea motorului de căutare pot contribui în mare măsură la aproape orice campanie de marketing online.

Așa cum am menționat mai sus, optimizarea motorului de căutare nu este potrivit pentru cei care sunt în căutarea de a economisi bani prin obtinerea rezultatelor rapide si de alte forme de marketing online. SEO este un proces de lungă durată, mai ales în cazul în care contribuie într-un mod tangibil la linia de jos a unui efort de marketing online. Este o soluție pe termen lung, care are nevoie de o investiție semnificativă de timp și resurse, în scopul de a da roade.

Pentru cine este SEO potrivit?

Deci, dacă ați început doar o afacere online (sau unul care are o componenta online) și sunteti în căutarea unui mod de a relansa traficul site-ul dvs, optimizarea motorului de căutare nu este pentru dvs. În loc de a merge cu paragrafe greoaie, cu exemple inutil detaliate pentru care SEO nu este potrivit, am creat tabelul de mai jos pentru a ajuta persoanele sa decida daca poate ave arezultate bune sau nu.

Este SEO pentru mine?

Doar ce am realizat un website si am nevoie de traffic rapid, dar nu am bani de investit. Nu. Efortul ar trebui directionat catre exercitii si proceduri ce aduc rezultate pe termen scurt, pentru afacerea ta.
Doar ce am realizat un website si am un buget pentru SEO pentru cel putin 6 luni. Poate. Atata vreme cat dvs nu sunteti in cautare de urca in top cu cele mai competitive cuvinte cheie, din nisa dvs.
Sunt in cautarea unei companii de SEO care imi poate adduce aceleasi linkuri ca si competitorii mei. Nu. Facand exact ce competitia face, v ava tine cu un pas inapoia lui. Chiar daca competitia ar trebui
o. Chiar dacă concurența dumneavoastră ar trebui să fie în vizorul dvs. în general, succesul lor în clasament nu ar trebui să fie de referință pentru dvs.
Inteleg ca textul si continutul este important dar imi place website-ul exact asa cum este acum. Nu. Daca sunt inflexibil atunci când vine vorba de modificări la site-ul dvs., sunt șanse ca site-ul dvs. sa nu va fi capabil de a îmbunătăți Topul atat de mult. Dacă păstrați ceea ce ati făcut în trecut, veți păstra bineinteles aceleași rezultate.
Doar ce am deschis un site de licitatii. Doresc sa depasesc concurentul meu principal pentru cuvantul “licitatii online”. Nu. La fel ca un magazin alimentar de colț ce tocmai s-a deschis, nu va fi capabil să concureze cu lantul de supermarketuri de pe strada, oferind același lucru la prețuri mai mari, rezultand ca site-ul dvs. De licitatii sa nu fie în măsură să detroneze liderul industriei prin magia SEO.
Un prieten de al meu s-a inscris Pentru servicii SEO si primeste 500 de depuneri de linkuri pe luna. Vreau si eu! Nu. In optimizarea motorului de căutare nu este vorba despre volum. Indiferent de preț, prietenul tău plătește pentru aceste directorul de depuneri, el plateste prea mult. SEO ieftin este mai rău decât nici un SEO.
Stiu ca nu vand pantofi dar cuvantul cheie “pantofi” este foarte cautat si as vrea s ail folosesc pentru a ma ridica in topuri. Nu. Chiar dacă ai urcat in top pentru cuvantul pantofi după ce ai cheltuit o avere pe optimizarea motorului de căutare, vei avea în continuare conversii abisale, deoarece oamenii care caută „pantofi” tind să fie în căutarea de… stii tu … pantofi! (Și nu widget-ul albastru de vânzare pe care nimeni nu vrea).

Ce rezultate sunt posibile cu SEO?

Există de multe ori o neînțelegere (datorata in mare parte oamenilor de vânzări de servicii SEO), în ceea ce poate realiza realist o campanie de optimizare a motorului de căutare.

Cum de multe ori am declarat aici dar si in tot website-ul, optimizarea motorului de căutare nu este magie, nici nu este o știință exacta, în care o acțiune va avea o reacție specifică și complet previzibila. În acest sens, nici o companie de optimizare in motoarele de căutare nu poate produce topuri ridicate pentru clienții săi prin simpla oferire de directoare de linkuri și articole slab scrise.

Tabelul de mai jos va ofera un mijloc rapid de a observa ce poate realiza SEO în mod rezonabil, și ceea ce nu se poate.

Lucruri pe care SEO le poate face

Lucruri pe care SEO nu le poate face

Imbunatatirea cautarii prietenoase pe site-ul dvs. Faceti site-ul dvs. irezistibil pentru motoarele de căutare, astfel încât acesta sa va claseze pentru orice cuvânt cheie doriți.
Îmbunătățeste clasamentul site-ul dvs. pentru un grup de cuvinte cheie bine documentate, pe o perioadă de cateva luni sau ani. Îmbunătățeste clasamentul dvs. pentru cele mai competitive cuvinte cheie din industrie, în termen de câteva săptămâni.
Îmbunătățeste clasamentul site-ul dvs. prin utilizarea unei campanii bine planificate și executate pentru optimizarea motorului de căutare, care va costa mai mult decât s-ar fi bănuit. Îmbunătățirea clasamentul site-ul dvs. prin utilizarea serviciilor run-of-the-mill sau fuga-la-moara, cum ar fi directorul de depuneri gratuite, și „articole scrise” și de a o face păstrând în același timp costurile nu mai mari decat bugetul dvs. lunar pentru cafeaua de dimineata.
Efectul de parghie, cu text bine scris, util, de ajutor, de divertisment, sau altfel de conținut interesant pentru a monta o campanie de link building de succes, care va duce la îmbunătățiri in clasament. Efectul de parghie prin care avem conținut de calitate inferioară, care nepotul dvs. a „scris” (de tradus: Copiat și parțial reformulat din articole Wikipedia).
Optimizați conținutul textual al site-ul dvs. prin incorporarea un anumit număr de cuvinte cheie în text (aveti grija la key stuffing sau cuvinte cheie-de umplutură), iar utilizarea noul text sa dezvolte o structură de linkuri interne, care ajută la amplificarea importanței acestor cuvinte cheie pentru motoarele de cautare. Optimizati continutul website-ului prin utilizarea unei densitati secrete a cuvintelor cheie (pe care numai SEO o stie) si ajuta site-ul sa urce rapid in rezultatele paginilor din motorul de cautare pentru cuvintele cheie dorite.
Anunțuri